El Gimnàstic de Tarragona s’ha queixat oficialment a la plataforma Footters pels problemes en les retransmissions dels seus partits. Des de l’entitat grana asseguren que són “conscients dels problemes” i demanen disculpes als socis pels inconvenients.
El club ha realitzat dues queixes formals a la plataforma, una per cada partit al Nou Estadi on hi ha hagut problemes. La del diumenge passat va ser davant l’Olot, quan en els primers instants de la retransmissió es van detectar talls que impedien seguir correctament el partit. El Nàstic va demanar a Footters l’emissió oberta del partit via Twitter, i en aquest impàs, l’entitat grana va emetre el partit pel seu Instagram oficial.
Des del Gimnàstic de Tarragona es continuarà “insistint a la plataforma Footters per tal que no es tornin a repetir aquests problemes, i així garantir la correcta emissió de tots els serveis contractats”. A més a més, el club recomana que tots els socis revisin la seva subscripció i si detecten qualsevol tipus de problema contactin ràpidament via administracio@gimnasticdetarragona.cat, des d’on se l‘assessorarà.