Makro ja està estudiant la possibilitat d’organitzar, a la tardor, una altra edició del Tarragona Restaurant Wine, atenent a l’èxit d’aquesta segona edició. S’han venut més de 16 mil menús i 40 mil copes de vi
Èxit absolut. Aquesta ha estat la sentència de la segona edició del Tarragona Restaurant Wine. El gerent de Makro, l’empresa promotora de l’edició d’enguany, Rafael Pérez, s’ha mostrat “molt satisfet” per la rebuda que ha tingut, un cop més, aquest certamen gastronòmic, que té com a principal objectiu, promoure els vins del territori i aconseguir que els restaurants els incloguin en els seus menús.
“El secret és que els vins maridin els menús i no a l’inrevés”, ha fet referència Pérez que en l’ocasió s’ha fet acompanyar de, Bruno Lopes, cap de vendes de Makro, Dani Martin i Teresa Prats, de la Cambra de Comerç de Tarragona.
Durant el Tarragona Restaurant Wine s’han servit més de 16 mil menús i 40 mil copes de vi. Tot un èxit si tenim en compte que han participat en aquesta edició 21 restaurants i 13 marques de vi del territori. Per a aquesta ocasió, les bodegues han triat les seves “niñas bonitas”, per aconseguir captar l’atenció dels gourmets. Perquè, al cap i a la fi, el que “marca la terra és el vi”.
Rafael Pérez, davant l’èxit assolit i la “bona resposta” de la ciutadania, ha anunciat que Makro s’està plantejant oferir, de cara a la tardor, un altre maridatge entre la gastronomia i la vinicultura. El màxim responsable de MaKro a Tarragona no ha volgut facilitar més detalls sobre l’esdeveniment, perquè ha de ser consensuat i intentar que no sigui competència de cap altre acte similar. La idea és sumar i no dividir.
DM