La CUP qualifica de “frau” la compra dels terrenys de Hard Rock

Un dels casinos de Hard Rock

La CUP també ha carregat aquest dilluns contra el Govern per les condicions previstes en l’operació de compravenda dels terrenys on s’ha d’ubicar el projecte Hard Rock a la Costa Daurada.

Els anticapitalistes qualifiquen de “frau” que la Generalitat avanci el 80% dels diners per comprar els terrenys que són propietat de la Caixa i alerten que la multinacional es reserva durant deu anys l’opció de vendre l’espai i que, donat el cas, la Generalitat l’hauria de recomprar.

La formació veu un “escàndol” que el Govern “posi tots els esforços en salvar els mobles a la Caixa, arribant a transformar la Generalitat en promotora immobiliària i en creditora”. La CUP insisteix que és “un projecte innecessari i inviable que malmet el territori”.

PUBLICITAT

Quins partits governaran a Tarragona?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.



RCPRESS no es fa responsable de les opinions expressades pels usuaris i col·laboradors. El contingut d’aquestes són a títol personal de l’autor

NOTA LEGAL   |   POLITICA DE PRIVACITAT I COOKIES


Newsletter

Download WordPress Themes Free
Free Download WordPress Themes
Download Premium WordPress Themes Free
Download WordPress Themes
online free course