Empresaris preocupats amb la falta de turistes

Demanen a l’Ajuntament i al Patronat de Turisme que inverteixin sense complexes en la promoció de la ciutat, la qual és una joia desasprofitada. Exigeixen al poder polític que duguin a terme campanyes que posin de relleu les meravelles de Tarragona, ja sigui a nivell gastronòmic o de patrimoni. Cal recordar que només un 20% dels turistes que ens visiten s’allotgen a Tarragona

Els empresaris reclamen més inversió per atraure turistes

Els empresaris de la restauració estan preocupats. Veuen com passen els dies i l’estiu sense que els seus locals s’omplin. Es queixen de la manca de turistes i de l’escassa promoció institucional de la ciutat. Només cal fer un tomb per les zones més turístiques de la ciutat per adonar-se de l’existència d’alguna anormalitat. Els autòctons no tenen diners per gastar i els turistes no fan massa despesa en restaurants. Però, la restauració no és l’únic sector perjudicat.

Algunes botigues i grans magatzems es queixen de la poca afluència de públic, malgrat la temporada de rebaixes. Els empresaris fan una crida al nou govern municipal, liderat pel republicà Pau Ricomà, perquè aposti de valent per la promoció de la ciutat i per aconseguir que Tarragona sigui realment atractiva pels turistes.

En els darrers anys, Tarragona ha anat registrant un declivi i un abandó que pot resultar fatídic pels sectors que es dediquen al turisme. La imatge de ciutat bruta, deixada i insegura – Tarragona està considera la cinquena ciutat més bruta de tota Espanya – no afavoreix l’arribada de turistes. El mateix passa amb els creueristes que visiten Tarragona. No se senten cuidats.

Els empresaris estan preocupats per la manca de turistes

Als diumenges, la majoria de comerços està tancada i als dilluns els museus continuen tenint les persianes baixades. No és d’estranyar que Costa Cruceros comenci a repensar la seva aposta per Tarragona i que redueixi la capacitat dels seus vaixells.   Dóna la sensació que Tarragona no vol turistes o que simplement passa d’ells. El preu dels aparcaments i les escasses campanyes comercials tampoc atrauen els visitants. El cert és que malgrat el bon temps i que estem en època vocacional, els restaurants – i les terrasses – no acaben d’omplir.

La situació és difícil i comença a ser desesperant per a alguns empresaris. Potser els polítics hauran de començar a fer alguna cosa de positiva i vendre la ciutat, fent que es desperti del coma que hi viu des de fa (massa) temps. Si tots remen plegats, tots hi guanyaran.

 


REDACCIÓ


One comment

  • Cristina

    22 Juliol, 2019 at 2:55 am

    Un consejo a los empresarios de restauración (y otros comercios) seria que cuando tienen las persianas bajadas (de hecho, prohibamos las persianas ya!!, solo carteles de OPEN Y CLOSED), al menos tengan fuera de sus locales un cartel con sus horarios de apertura y las cartas de menús y precios publicadas, en otros idiomas y además, si no es mucho pedir, bien traducidas, para evitar la confusión de en vez de ofrecer en el menú “pollo de granja al horno”, están ofreciendo “granjero avícola al horno” (caso real de una traducción al inglés). Cualquier turista que se pasee por delante de un comercio fuera del horario de apertura, no tiene incentivo para volver más tarde si no tiene la información básica o puede ver si el interior del local es de su agrado o tiene el aspecto de sucio merecedor del ranking que menciona el articulo. Los horarios españoles son distintos de los europeos. Persianas bajadas sin información de horarios, hace asumir que el negocio ha cerrado.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.



RCPRESS no es fa responsable de les opinions expressades pels usuaris i col·laboradors. El contingut d’aquestes són a títol personal de l’autor

NOTA LEGAL   |   POLITICA DE PRIVACITAT I COOKIES


Newsletter


Download Premium WordPress Themes Free
Download Premium WordPress Themes Free
Free Download WordPress Themes
Premium WordPress Themes Download
download udemy paid course for free