28. Abril 2024

Reus millorarà el servei d’atenció telefònica per adaptar-se a les necessitats ciutadanes

Montserrat Flores

L’Ajuntament de Reus té previst licitar un nou contracte per a un servei d’atenció telefònica amb més prestacions adaptat a la demanda ciutadana. La pandèmia ha augmentat significativament el nombre de trucades, amb un augment del 227% entre 2018 i 2022.

El nou contracte inclourà un servei especialitzat d’atenció telefònica de serveis socials, així com l’acompanyament i suport en tràmits telemàtics i administració electrònica. A més, els licitadors podran millorar les seves ofertes amb serveis com l’atenció per videotrucada, atenció amb altres idiomes i l’atenció 24 hores.

El nou contracte serà de 3 anys amb 2 pròrrogues, i també inclourà mesures de control de qualitat.

PUBLICITAT









Quins partits governaran a Tarragona?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.

Download WordPress Themes
Download Premium WordPress Themes Free
Download Premium WordPress Themes Free
Download Best WordPress Themes Free Download
free download udemy course