06. Maig 2024

Binter Canarias s’uneix a les aerolínies europees més ben valorades

Tres aerolínies mantenen els llocs d’honor previs a la pandèmia, com són Luxair, Emirates i Qatar Airways, que segueixen destacant per la puntualitat dels seus vols, la comoditat, les facilitats per transportar l’equipatge, el bon tracte del seu personal o el bon funcionament de la seva web i la seva aplicació. I una altra companyia, en aquest cas espanyola, ascendeix a les primeres posicions: es tracta de Binter Canàries, que a més destaca pel bon fer durant l’embarcament i la diligència del seu check-in a l’aeroport.

En canvi, la companyia pitjor valorada pels passatgers que van volar amb ella és Aer Lingus, l’aerolínia amb base a Irlanda que ha vist com la valoració dels seus serveis s’ha enfonsat en els últims anys. Li segueixen dues low cost, Wizzair i Ryanair, especialment perjudicades per la seva escassa puntualitat (el 23% dels qui van volar amb Wizzair van arribar al seu destí amb més d’una hora de retard), així com per la menjar a bord. La companyia espanyola Vueling també destaca entre les companyies amb valoracions més baixes, en el seu cas pel preu del bitllet i els problemes amb l’equipatge, a més de per la baixa satisfacció amb la puntualitat dels seus vols.

El problema més freqüent entre els passatgers són els retards en l’arribada superiors als 15 minuts, que van afectar un 19% dels vols realitzats pels enquestats.

El segon, la cancel·lació del vol, amb reubicació en un altre posterior, que va patir el 4% dels enquestats. L’equipatge és el tercer problema més freqüent: un 2% dels passatgers el van rebre amb retard i un altre 2% el van recollir de la cinta d’equipatge amb danys. Altres contratemps apuntats són l’overbooking o denegació d’embarcament, així com la pèrdua d’un vol de connexió com a conseqüència d’un retard en l’arribada.

L’enquesta també distingeix la freqüència amb què es reclama segons el tipus de problema. Davant una complicació relacionada amb l’equipatge, va reclamar el 59% dels afectats i davant una cancel·lació del vol, el 56%; però només el 30% dels qui van patir la denegació de l’embarcament i només el 20% dels qui van patir retards. Però el més preocupant és que la majoria de les reclamacions presentades no van prosperar, perdent així el passatger una possible indemnització, denuncia OCU. Una situació que obliga a molts passatgers a recórrer als jutjats.

PUBLICITAT










Quins partits governaran a Tarragona?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.

Free Download WordPress Themes
Premium WordPress Themes Download
Free Download WordPress Themes
Download Nulled WordPress Themes
udemy course download free