26. Abril 2024

Tarragona fa pinya amb la Costa Daurada per promocionar-se

Tarragona continuarà promocionant-se turísticament de la mà de la marca Costa Daurada. Així s’ha decidit aquest matí amb la renovació del conveni Corner, signat per l’alcalde i president del Patronat Municipal de Turisme, Pau Ricomà.

Aquest acord permet l’acció conjunta amb Diputació, Agència Catalana de Turisme o Ciutats Patrimoni per arribar a mercats on “difícilment” es podria estar presents individualment, segons ha explicat Ricomà. Les fires en què estarà present Tarragona són el WTM (Londres), MITT (Moscou), FITUR (Madrid), B-TRAVEL (Barcelona) i NAVARTUR (Pamplona).

El conveni preveu igualment “desenvolupar una campanya de publicitat conjunta en els mercats emissors més importants de la Costa Daurada per difondre els recursos i productes turístics més destacats del territori i els atractius turístics dels municipis que s’adhereixin a l’acció”. El conveni Corner suma un total de 27 institucions públiques i privades -entre ajuntaments, consells comarcals, patronats o associacions— i té una inversió total de 332.570 euros.

PUBLICITAT


Quins partits governaran a Tarragona?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.

Download WordPress Themes
Free Download WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
Free Download WordPress Themes
udemy paid course free download