L’Ajuntament de Reus i el seu Patronat de Turisme tampoc han perdut l’oportunitat de promocionar-se a la Fira Internacional de Turisme (Fitur) que s’està celebrant a Madrid aquests dies. De la mà de la seva regidora de Cultura i Projecció de Ciutat, Montse Caelles, la capital del Baix Camp està present i busca atreure els diferents mercats turístics.
Tal com ha explicat Caelles a larepúblicacheca.cat, Reus participa en la fira integrada en les destinacions de la Costa Daurada, insistint en la necessitat de “recuperar aquestes sinergies, més ara en temps de pandèmia i compartir i fer territori”, per posicionar la ciutat com un destí turístic segur, amb relacions amb altres municipis de la demarcació de Tarragona com Salou, Vila-seca o Cambrils.
“Reus és una ciutat que té molts atractius, des del punt de vista turístic”, ha recordat la regidora reusenca, recordant que amb el nou panorama i les noves tecnologies se’ls hi obre “una nova oportunitat”, per poder oferir “un turisme cultural, segur, amb una oferta que es pot gaudir durant tot l’any”.
Montse Caelles també ha volgut promocionar Reus com una destinació adreçada al públic de proximitat “d’escapada”, apostant per la marca “Reus Ciutat amb Geni”, amb el llegat i l’obra del prestigiós arquitecte modernista, Antoni Gaudí, a la capital del Baix Camp.
VÍDEO
PUBLICITAT