L’Empresa de Mercats i l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) inicien una campanya per tal d’informar els agents del Mercat de Bonavista sobre què fer en cas d’emergència. Per tant, la iniciativa implica la ciutadania, paradistes, veïns i clients. Tot plegat es tradueix en uns tríptics, uns tòtems i uns senyals que indiquen els punts d’evacuació i la manera d’actuar en determinades situacions. En cas d’accident químic, tothom s’ha de dirigir al punt d’evacuació més pròxim i confinar-se a l’edifici corresponent.
Els tríptics, que inclouen preguntes freqüents i aclariments, es repartiran entre entitats veïnals, clients i paradistes. Pel que fa als tòtems, aquests s’ubiquen a vuit punts de l’esplanada del Mercat. En ells hi ha informació rellevant per a un context d’emergència, com per exemple quin és el so de les sirenes d’inici de confinament i de final.
La campanya l’han presentat avui al Mercat de Bonavista el president de l’empresa de Mercats i conseller de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, Dídac Nadal; i el responsable de comunicació de l’AEQT, Paco Montoya. La iniciativa també contempla la renovació dels senyals a terra, els quals indiquen els punts d’evacuació.
VÍDEOS