Polèmica a les xarxes socials per un anunci de Ricomà

Les xarxes estan que cremen. Hi ha qui no entengui que l’alcalde de Tarragona faci publicitat d’algunes pastisseries durant el confinament imposat per l’estat d’alarma. En un vídeo, i tenint en compte que estem en Setmana Santa, Pau Ricomà ha difós un vídeo on encoratja els més menuts a mantenir la calma durant l’aïllament pel coronavirus, tot recordant que el dia de fer abraçades arribarà i “arribarà per sempre“. Als padrins, l’alcalde recomana no oblidar-se de les mones dels seus fillols.

Malgrat el confinament, el batlle recorda que les pastisseries poden fer arribar el dolç regal a casa dels més menuts, aconseguint així que la situació sigui ben més suportable i que els petits se’n recordin dels seus padrins. En el vídeo – on es demana que falti la mona, es publicita quatre pastisseries: Trill, Montserrat, Palau i Conde.

El missatge de l’alcalde no ha tardat en aixecar polèmica a les xarxes socials, fins al punt que el mateix alcalde ha hagut de sortir a defensar-se. “Jo no trio les pastisseries (en el vídeo) surten les artesanals que estan al gremi. També ens podríem preguntar per què queden tan poques pastisseries artesanals? Doncs sí, és un sector que ho passa molt malament i que si se’ls pot donar un cop de mà, se’ls dóna. Cal ajudar a tothom que puguem de la manera que correspon a cadascú“. Però tot i això, la resposta del cap de l’executiu municipal no ha satisfet a molta gent.

Per exemple, Modesto Pallejà González titllava la ‘campanya’ de “jutjat de guàrdia”, ja que només fa referència a les pastisseries de centre de la ciutat, ignorant la dels barris. Després de dir que amb aquest “anunci el que es fa és posar en risc a la gent i els repartidors”, Pallejà considera que “ja hi haurà temps” per celebrar els aniversaris i els sants.

També hi ha qui aprofita les xarxes per repudiar que s’hagi fet ‘promo’ de quatre pastisseries i no es “doni un cop de mà” a les famílies que s’han quedat al carrer arran de la Covid-19.

Altres recomanen a l’alcalde que faci un espot als floristes, als llibreters, ja que també ho estan passant malament. Hi ha també aquells que entenen que és molt més productiu fomentar altres valors com la lectura, els estudis i la família.

Alguns comentaris entenen que ja va bé que Pau Ricomà doni un cop de mà, mentre que altres asseguren que les pastisseries no són precisament les que més estan patint i, a més, no són béns de primera necessitat. A més també entenen que amb la que ens espera, alguns no es poden permetre el luxe de pagar 40 euros.

Alguns ja diuen, amb to humorístic, que Ricomà està assajant el seu nou treball: influencer, youtuber o empresa de publicitat. També li pregunten si li han pagat per fer aquest espot publicitari.

Ja està clar que mai no plou a gust de tothom…

PUBLICITAT

Advertisement


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.



RCPRESS no es fa responsable de les opinions expressades pels usuaris i col·laboradors. El contingut d’aquestes són a títol personal de l’autor

NOTA LEGAL   |   POLITICA DE PRIVACITAT I COOKIES


Newsletter

Free Download WordPress Themes
Free Download WordPress Themes
Free Download WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
free online course