Un jove que pateix cefalea ha presentat una queixa formal al Departament de Salut després de no rebre presumptament una atenció adequada per part d’una metgessa de capçalera d’Hospitalet de Llobregat.
El pacient va demanar a la facultativa que el reenviés a un especialista per tractar els dolors i fadiga que pateix a causa de la cefalea, però va rebre una resposta poc professional per part de la metgessa que el va atendre al mostrador del Centre de Salut. La doctora, segons publica en una piulada, ha dit que “això no és una botiga i que no puc demanar”.
El pacient, que era la primera vegada que visita el centre, ha compartit la seva (mala) experiència a través de les xarxes socials i ha manifestat la seva indignació davant la situació que considera una “falta de respecte”.
El tuitaire espera que el Departament de Salut investigui els fets i prengui les mesures necessàries per garantir una atenció adequada i professional als pacients.
Hoy me he quedado de piedra, en el 2014 me diagnosticaron cefalea y gastritis, voy donde mi médico para que me reenvíe a un especialista y ella me dice que no es una tienda que no puedo pedir, debajo está el nombre de la doctora y la que me atendió en el mostrador. @LHSalut pic.twitter.com/wcoQdHXEo2
— Meivol Familia🇩🇴🇪🇸 (@LicMeivol27) April 20, 2023