PortAventura atendrà les reclamacions que rebi per les aglomeracions ocorregudes el diumenge, dia 11, a través del correu electrònic guest.rel@portaventura.es
D’acord amb un missatge al Facebook del complex temàtic: “Atendrem totes les reclamacions relatives al dia 11 d’octubre a través del correu electrònic. Garantim que el nostre departament d’Atenció al Client donarà resposta a totes les peticions al llarg dels pròxims dies”.
El parc va registrar una allau de visitants el passat diumenge, en ple pont del Pilar i en coincidència amb l’anomenada Nit dels Vampirs, amb entrades a un preu més assequible i tancament del complex a les dues de la matinada.
El Servei Català de Trànsit ha informat el diumenge passat que hi havia cues de 2 quilòmetres per accedir al parc i va ser necessari tallar l’accés de l’autovia de Vila-seca cap a la T-319 i la sortida 35 de l’autopista AP-7, a causa d’un que va durar 40 minuts.
Desenes d’usuaris del parc van denunciar les aglomeracions a les xarxes socials i van mostrar imatges en què amb prou feines es podia caminar.
També valora que la gestió de la incidència va ser segura i eficaç, amb una bona coordinació segons els protocols interns i externs i demana disculpes per les molèsties causades.