Els responsables de la Fira Centre Comercial de Reus han fet balanç del primer cap de setmana d’apertura al públic. I les dades són de traca, encara que desvirtuades per la gran quantitat de reusencs que van passar-se per aquest macro equipament amb l’única intenció de practicar el ‘voyeurisme’.
Més de 100.000 persones haurien passat pel centre durant el cap de setmana, complint amb els objectius d’afluència i vendes marcats per la direcció del gegant comercial, segons han afirmat en nota de premsa. La Fira “es va convertir en punt de trobada per als reusencs i altres visitants vinguts d’arreu de la província, que volien conèixer la completa oferta comercial i de serveis que ofereix La Fira CC”, s’assenyala al comunicat, que també fa referència a un perfil del visitant “bastant heterogeni, i durant els tres dies es van poder veure famílies, joves, parelles i grups d’amics, que van triar La Fira Centre Comercial per gaudir del seu temps de lleure.
Tal com s’afegeix a la nota, “la planta de restauració i oci anirà completant la seva oferta gastronòmica durant les pròximes setmanes. Als que ja han obert les seves portes (BurgerKing, Mi Fan, Tagliatella i TGB) s’afegiran progressivament els restaurants De La Terra i La Barra de Sam, ambdós de cuina mediterrània , Llao Llao amb iogurts gelats, Que bo és (entrepans), Foster’s Hollywood (hamburgueses i costelles fetes a la graella), 100 montaditos i Mamma mía”.