Amb l’objectiu de promoure com a destinació la Costa Daurada, aquest divendres arrenca una campanya de carrer titulada ‘Sabors d’estiu’. Aquesta iniciativa consistirà en l’entrega a Barcelona i l’àrea metropolitana d’entre 30.000 i 40.000 gelats de quatre colors i sabors, un per cadascun dels municipis de la Costa Daurada: Salou, Cambrils, Vila-seca La Pineda, i un quart per PortAventura World. L’objectiu d’aquesta acció, que es desenvoluparà fins el pròxim 3 de juliol, és atraure visitants de la capital catalana i la seva zona d’influència.
Sobre els projectes concrets previstos a Salou, el director del Patronal de Turisme d’aquest municipi, Joan Carles Capilla, ha destacat les millores de les platges “pel que fa a serveis, infraestructures, passarel·les i lavabos” i ha afegit que després d’obtenir el Certificat de Destinació de Turisme Familiar, “ara es treballa per aconseguir el segell de vela lleugera, obrir un circuit de cicloturisme per a adults i infants i consolidar el Camí de Ronda”.
La voluntat del Patronat és desestacionalitzar el turisme amb la promoció d’activitats esportives, com el golf, el futbol i també el ciclisme de carretera. Cambrils també incorporarà aquest estiu tres noves visites guiades teatralitzades al Port de la localitat, a la zona del nucli antic i al jaciment romà de la Llosa.