Pere Granados ha ‘venut’ la marca Salou davant els principals actors del sector turístic que participa en la ‘I Jornada Estratégica para destinos turísticos pioneros‘ que està tenint lloc al Palau de Congressos de Torremolinos.
L’alcalde de la capital de la Costa Daurada ha tret pit a l’hora de manifestar que el seu municipi es consolida com a una destinació vocacional líder en oci, incentius i entreteniment. Granados ha aprofitat l’acte inaugural per reivindicar un nou sistema de finançament pels municipis turístics amb recursos provinents de la participació en els tributs de l’estat i de les administracions autonòmiques. Aquesta inversió serviria per donar resposta al sobredimensionament dels serveis que suposa l’activitat turística.
El batlle salouenc ha tornat a insistir en la necessitat d’evitar tot tipus de turismofòbia, atenent que el sector són, sens dubte, un motor econòmic, ja que el turisme crea llocs de treball, consumeix serveis i productes. “El turisme dóna vida als municipis”, ha estat taxatiu Pere Granados, fent qüestió de subratllar que Salou és la primera destinació certificada en Turisme Familiar de Catalunya i el quart destí en pernoctacions de l’Aliança de Municipis Turístics de Sol i platja (Arona, Adeje, San Bartolomé de Tirajana, Salou, Lloret de Mar, Calvià i Benidorm).
Pere Granados ha instat a dur a terme tots els esforços per apostar de valent per la qualitat i l’especialitat. Entén que cal reinventar-se per guanyar competitivitat i ajudar a desestacionalitzar la temporada. Ha venut Salou com un dels millors destins de sol i platja, però ha alertat que el municipi continua sent l’escollit per construir grans projectes d’oci i entreteniment, com és el cas de l’Hard Rock.