19. Maig 2024

EL COMERÇ LOCAL REP ELS SEUS CLIENTS AMB CATIFA VERMELLA MENTRE LES MULTINACIONALS NO VOLEN SABER-NE RES

NADAL_COMERÇ1
La regidora i els responsables de la campanya

La regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona pretén fer pedagogia i aconseguir que les associacions de comerciants (hi ha 19 registrades, però només 13 estan actives) s’uneixin per potenciar la ‘marca Tarragona’ i les seves potencialitats. La regidora Elvira Ferrando no té dubtes que “si treballen en comú, hi guanyem tots”. Està convençuda que “si ens deslliurem de falsos complexos i deixem d’estar un pas enrere” serà més fàcil potenciar els comerços. La recepta per l’èxit és, segons Ferrando, apostar per un missatge positiu i “creure-s’ho sense complexos”.

La titular de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona ha citat, aquest migdia, els periodistes a l’entrada del Teatre de Tarragona per presentar (oficialment) la campanya ‘Christmas Shopping Experience’, la qual té un pressupost de 17 mil euros, sufragat en la seva totalitat amb diners privats.

La campanya de ‘la catifa vermella’ (1.200 metres) acaba el pròxim dia 5 de gener i ha comptat amb la col·laboració de 60 establiments comercials, majoritàriament els que estan situats al centre de la ciutat.

 

natal_catifa
Hi ha 1200 metres de catifa vermella

Multinacionals (no) col·laboren…

La regidora, instada a comentar l’absència de les multinacionals en una iniciativa programada per promoure el comerç de proximitat, ha remarcat que, aviat, intentarà reunir-se amb els seus representants a Tarragona amb la intenció de convèncer-los a participar en un projecte que beneficia el comerç local.

De fet, ja es va reunir amb els dirigents del parc Central i del Corte Inglés.
Ferrando té previst convocar, entre els mesos de gener i febrer, els representants de les associacions de comerciants per planificar les activitats i iniciatives que es pretén dur a terme al llarg de l’any.
Fent un balanç dels primers dies de la campanya, la governant – acompanyada pels representants de ‘Christimas Shopping Experience’ i de la Via T, ha avançat que s’ha notat un increment de compres d’entre el 2 i el 3 per cent. “I no es tracta de positivisme d’impuls.

Es tracta de dades contrastades després de parlar amb la gent”, ha subratllat, assegurant que les catifes vermelles donen “un caliu” a la ciutat i, psicològicament, atrau el consumidor, perquè, en definitiva, “a qui no li agrada passejar-se per una passarel·la vermella?”, ha preguntat la regidora.

 

Quins partits governaran a Tarragona?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.

Premium WordPress Themes Download
Premium WordPress Themes Download
Free Download WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
free online course