30. Abril 2024

El màrqueting emocional al servei del protocol    

esmorzar
L’Esmorzar de forquilla celebrat a Bcn

Els éssers humans ens movem més per les emocions que no pas per les raons. Som éssers emocionals abans que racionals. L’objectiu del màrqueting ja no és vendre un producte sinó fidelitzar al client.

El màrqueting emocional és essencial per a l’èxit d’aquesta fidelització, atenent que proporciona beneficis a mig i llarg termini. Generant experiències i recorrent a les sensacions que ens evoquen els records aconseguirem doncs arribar a aquests clients que volem fidelitzar.

Josep Maria Rex, director de la primera consultoria del país dedicada a la fidelització de compradors i a la creativitat i innovació aplicades parlava de màrqueting emocional al primer “Esmorzar de Forquilla” organitzat per l’Associació Catalana de Protocol i Relacions Institucionals (ACPRI).

El públic objectiu dels tècnics de protocol i organització d’esdeveniments són les persones. La comunicació és humana i és per això que hem d’organitzar els actes pensant en elles, fent emergir les seves emocions. D’aquesta manera, podrem arribar a aconseguir l’excel·lència en allò que volem comunicar.

 

Quins partits governaran a Tarragona?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.

Download WordPress Themes Free
Download Best WordPress Themes Free Download
Download Nulled WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
free download udemy paid course