27. Abril 2024

Vodafone, la pitjor valorada

El sector de telecomunicacions, el més criticat

Les empreses de telecomunicacions i Internet, amb Vodafone al capdavant, van ser les que més reclamacions van rebre per part dels consumidors a l’Agència Catalana del Consum l’any 2018 a la demarcació de Tarragona, segons ha exposat l’organisme aquest dimarts.

Les van seguir les companyies de subministraments bàsics. Globalment, el nombre de reclamacions es va incrementar un 21% respecte l’any anterior fins a les 2.500, si bé el nombre de denúncies van baixar, fins a les 92.

L’Agència Catalana del Consum es mostra satisfeta pel fet que un 52% de les reclamacions es van resoldre per la via de la mediació o l’arbitratge.

 

Quins partits governaran a Tarragona?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.

Download Premium WordPress Themes Free
Download Premium WordPress Themes Free
Download Nulled WordPress Themes
Premium WordPress Themes Download
udemy course download free