Magriaño ha treballat en grans equips multiculturals d’importants marques globals com McDonnell Douglas, Cadbury Schweppes, Universal Pictures i, actualment, a Google, com a Country Manager d’Espanya
Víctor Magariño, amb més de 25 anys d’experiència en el sector del màrqueting i havent estat en posicions directives de vendes i consultoria, és actualment el director del Programa de Transformació Digital d’ESADE.
Deixant de banda l’àmbit professional, també és conegut en el món de la docència com a professor de Màrqueting a la New York University i tutor a l’Executive Màster en Digital Business. Però, el càrrec més rellevant, com s’ha esmentat anteriorment, és el de director del Programa de Transformació Digital.
En aquest programa, que es durà a terme el 13, 20 i 27 de novembre i el 4 i 11 de desembre, es treballarà principalment com entendre el nou món digital i obtenir una visió realista del màrqueting digital. Està dirigit a “executius de qualsevol disciplina, interessats a obtenir una ràpida actualització digital de 360°”. Magariño afirma que és un programa ideal per a tothom que vulgui aprendre i que no ha d’espantar el fet de “no pertànyer a la generació millennial”, ja que un mateix “pot transformar-se també després dels 40”, tot i que de vegades “s’ha de sentir dolor” per acabar d’ajustar-se a la tecnologia.
A la xerrada de presentació del programa, Magariño diferencia entre transformació digital i optimització digital, ja que l’optimització significaria “fer el que ja estava fent fins ara, però digitalment”, i en canvi la transformació seria, per exemple, “un banc que permetés no només gestionar els productes contractats amb aquest banc, sinó gestionar els productes dels altres bancs (…). Això implica un canvi de pensament brutal”.
Sofía VARGAS