Amb un pressupost de 7 mil euros, Torredembarra, des del seu Patronat de Turisme, du a terme la tercera edició del Dtapes. Hi participen 55 establiments.
En el primer cap de setmana ja s’han servit 8 mil tapes, prova de l’acceptació de la iniciativa gastronòmica.
Aquest migdia, la regidora de Comerç i Promoció Econòmica, la popular Núria Gómez, acompanyada de l’alcalde Enric Grangel i un grup de periodistes, han pogut degustar algunes tapes del centre de la ciutat. El preu de la tapa és de 2.50 euros i pot ser servida amb aigua, cervesa o vi.
El certamen va començar el divendres i s’allargarà fins el proper 21 de juny, coincidint amb les festes de Sant Joan. L’any passat el Dtapes es va celebrar el maig.
Núria Gómez s’ha mostrat satisfeta per l’èxit d’aquesta iniciativa i espera que, enguany, es pugui superar les 20.000 tapes servides. En la seva opinió, aquest certamen serveix també per posar de relleu els productes de la terra com el romesco, el peix, el pebrot i l’albergínia.
Núria Gómez, que també és la presidenta del Patronat de Turisme, ha informat que el pressupost, lleugerament inferior al de l’any passat, s’ha centrat, essencialment, en la publicitat en alguns mitjans de comunicació.
Les xarxes socials tenen un paper preponderant en aquesta edició. Prova d’això és el concurs que s’està duent a terme a Instagram amb l’etiqueta #DtapesTdb2015.
Els guanyadors seran premiats amb productes cosmètics, una passejada en catamaran en el ‘Cat Adventure’, cervesa i dues ‘tauletes’ pels que completin 30 tapes.
Es pot descarregar l’aplicació mòbil del Dtapes i fer servir el codi QR.