Salou ja gaudeix del Pla d’Accions del Patronat Municipal de Turisme de l’exercici 2016. El Pla d’aquest any pretén reforçar la imatge de Salou mitjançat diverses propostes que es desenvoluparan durant els pròxims mesos i que en el cas d’algunes d’elles es prolongaran a més llarg termini.
El principal objectiu del Pla gira al voltant d’aconseguir conèixer i entendre la percepció que els turistes tenen de la destinació per així poder determinar quines són les fortaleses i debilitats que cal potenciar o pel contrari eliminar. Segons el consistori, el coneixement de quina és la percepció, posicionament i reputació de la destinació és un element imprescindible i cabdal per tal de poder dissenyar les estratègies de promoció turística de la Salou i alhora pel desenvolupament d’un possible pla estratègic de Salou. Així doncs, per aconseguir aquest objectiu es planeja iniciar un estudi de mercat i un estudi de Reputació On-line.
Quines novetats ofereix el pla?
El Pla d’Accions d’aquest any incorpora la millora del tracte al client. Així doncs, es pretén optimitzar el temps d’atenció al turista per tal d’elevar el nivell de qualitat dels seus serveis i així millorar la seva experiència, fet que alhora permetrà l’optimització de recollida de dades sobre els perfils dels visitants. Un altre de les millores que incorpora el Pla està relacionada amb la modernització del logo corporatiu del Patronat de Salou, el missatge del qual es trobava desgastat. Finalment també es pretén millorar el disseny del trenet turístic a partir d’un procés de canvi del model que cerqui un estil més atractiu i eficient.