Salou marca presència a Fira Internacional de Turisme FITUR 2016. Una delegació encapçalada per l’alcalde, Pere Granados, i el regidor de Turisme, Benet Presas, es troba des de dimecres a la fira més important de Turisme d’Europa, que se celebra aquesta setmana a Madrid, per donar suport a la marca Salou a través de diverses reunions i contactes a tots els nivells. Entre els contactes establerts s’hi troben el mantingut amb el director Corporatiu de Producte de Logic Travel Grup, Samuel Selma, a més de responsables de l’OET de Londres i Turespaña, amb qui s’ha parlat d’establir “estratègies conjuntes de cara a la promoció de la destinació de Salou”, segons Granados.
“La nostra estimació és que la marca Salou disposa de molta fortalesa tant entre els tour-operadors com entre les agències comercialitzadores de turisme i que la pròxima temporada serà molt bona”, explicava Granados a aquest diari digital en conversa telefònica. “Ajuda al nostre posicionament i a la nostra promoció un element tan potent com el de Ferrari Land, que aquest dimecres s’ha donat a conèixer i que incorpora de cara al futur una marca de qualitat coneguda mundialment”, explica el batlle.
Per Granados, el principal repte per aquest 2016 “és treballar per continuar fidelitzant a la gent que ens visita. Ara estem en un 75%, i durant aquesta temporada rebrem molta gent que ens visitarà per primer cop (la situació internacional, amb Turquia, Egipte i Tunísia vivint sota l’amenaça del terrorisme tindrà la seva influència) i hem de causar la millor impressió. Cal proporcionar un bon servei i ser més competitius. I estic segur que amb l’oferta complementària de Port Aventura i Ferrari Land i l’esforç que duen a terme els restauradors, hotelers i empresaris del sector serveis ens posicionarem en el mercat amb força”, afegia.
Confiat en un “increment del turisme espanyol” tot i reconèixer que “el debat independentista pot afectar a un determinat número de persones” a l’hora de decidir si es desplacen o no a Catalunya, Granados remarca “un creixement molt significatiu en mercats com el britànic, l’irlandès, holandès o el polonès”. Un mercat, aquest darrer “emergent”.