Salou es proposa expandir horitzons en matèria de turisme amb un nou pla

L’Ajuntament de Salou i el Patronat Municipal de Turisme, conscients de la nova realitat que envolta al món amb la pandèmia, han elaborat un nou Pla d’Acció Turística que doni resposta als reptes plantejats pel coronavirus en matèria de visitants. En aquesta línia i com a primera mesura, s’ha creat una Oficina de Recerca i d’Innovació del producte turístic. L’objectiu, en paraules de l’alcalde Pere Granados, és clar: “Hem de procurar que Salou tingui una temporada desestacionalitzada i arribar a una temporada turística durant tot l’any”.

El pla d’accions està dividit en diversos apartats: l’oferta, els serveis turístics, nous serveis, projectes pilars, els mercats, el target, les aliances, el missatge de promoció, la idea d’improveitzar i la fórmula.

Pel que fa a l’oferta, els punts a destacar durant tot l’any seran el paisatge, l’esport i la leisure mobility, que és entendre la mateixa mobilitat com a part de l’experiència turística (anar a caminar, gaudint dels espais i l’entorn). En relació a les platges, es vol mantenir la seva obertura ininterrompudament durant tot l’any, ampliant l’oferta del turisme més rellevant a Salou fins al moment.

Respecte a l’entreteniment, s’ha posat en rellevància el Salou Food Esxperience, el qual compta amb 10 esdeveniments gastronòmics anuals. Alhora, es vol potenciar l’ecoturisme, un nou model molt adient al municipi, el qual compta amb cales i escenaris de gran bellesa. Els serveis turístics municipals ja existents són el tren i el servei d’atenció al visitant, els quals es veuran reforçats per l’Oficina d’Innovació i nous productes turístics i l’Oficina AIRE (d’assessorament i suport a l’empresariat).

En relació amb projectes de futur pel conjunt de Salou, s’ha destacat la Destinació Turística Intel·ligent (DTI), distinció que vol assolir-se abans d’aquest estiu; el Pla Estratègic de l’Activitat Turística (18/22) i l’Smart Salou DTI. Alhora i a curt termini, el municipi també vol ser reconegut amb la marca Triatló.

Finalment, Salou vol treballar el turisme sota quatre criteris: sostenibilitat (respecte per l’entorn i pensant en el desenvolupament); accessibilitat (pensat per a les persones i tenint en compte les diversitats funcionals); alineat amb els programes pilars; i la innovació (que aporti una solució diferent, essent igualment efectiva).

PUBLICITAT

PUBLICITAT
Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.



RCPRESS no es fa responsable de les opinions expressades pels usuaris i col·laboradors. El contingut d’aquestes són a títol personal de l’autor

NOTA LEGAL   |   POLITICA DE PRIVACITAT I COOKIES


Newsletter

Premium WordPress Themes Download
Premium WordPress Themes Download
Download Nulled WordPress Themes
Download WordPress Themes
udemy course download free