Francesco Muglia ja no és el director general de Costa Cruceros a Espanya i Portugal. Ha estat substituït per Luigi Stefanelli, amb més de 10 anys d’experiència internacional. Muglia és ara vicepresident de Màrqueting Global.
El nou màxim representant de l’empresa creuerística, de 34 anys i natural de Nàpols, assumeix la missió de continuar enfortint la reputació de Costa Cruceros a la península Ibèrica i aplicant estratègies d’expansió del mercat a través de l’increment del nombre de nous creueristes.
Luigi va ser director general d’Àustria i Suïssa, a Txèquia, Eslovàquia, Eslovènia i Hongria i creant així el paper de director general d’Europa Central.
Luigi Stefanelli va estudiar Economia i Empresa a més d’un màster en Auditoria i Estats Financers. Va començar la seva carrera sent consultor financer a Ernst & Young a Roma, després de la qual cosa es va incorporar a la seu de Costa Crociere a Gènova, al Departament de Revenue Management.
Després d’aquesta experiència, Luigi va ser nomenat Director de Desenvolupament Corporatiu per Costa Cruceros a Àsia, vivint tres anys a Xangai i treballant per al desenvolupament de Costa a la regió d’Àsia Pacífic i Austràlia. En aquesta posició va estar treballant en vendes, planificació comercial, preus i revenue management, a més d’una sèrie de projectes corporatius.