La marca global tindrà visibilitat a la samarreta oficial de joc i també en altres actius comercials del club i ja es podrà veure aquest dilluns a l’estrena a LaLiga 1|2|3 davant el CD Tenerife al Nou Estadi
El Gimnàstic de Tarragona ha arribat a un acord amb, Influence Chain, la companyia líder en el món de la tecnologia Blockchain, per a ampliar l’acord de col·laboració que els uneix des de la temporada passada.
El patrocini s’allarga fins a finals de la 2018/2019, el que permet al Nàstic seguir amb la seva línia de treball d’expansió internacional, especialment en aquest cas, al mercat asiàtic.
A més, durant les setmanes vinents, el Nàstic activarà un compte oficial a la xarxa social Weibo, una de les més importants a la Xina.
Influence Chain és el primer motor de dades del món que avalua la influència basada en la tecnologia de Blockchain. A través d’aquesta tecnologia i l’emmagatzematge distribuït (emmagatzematge en línia), Influence Chain es dedica a construir una plataforma global del valor de la influència.
INEX es fixa l’objectiu de descobrir els grups amb reconeixement públic o influència social en indústries com la cultura, els esports o l’entreteniment i demostrar el seu valor mitjançant la tecnologia Blockchain per una nova dimensió del treball.