Privalia, el ‘outlet’ en xarxa de moda líder a Espanya, preveu lliurar 1,2 milions de comandes durant aquesta campanya de Nadal.
El director general de Privalia a Espanya, Miguel Giribet, assegura que el període de compres de Nadal “cada any comença més aviat” i que la companyia es troba ja “en plena campanya”, per la qual cosa el seu nou centre logístic de Vilarodona opera a ple rendiment.
La firma, que té la seu a Barcelona, va tancar el passat any el seu magatzem de la Zona Franca per obrir-ne un de major grandària en Vilarodona, que concentra l’activitat logística de l’empresa a tot Espanya i part d’Itàlia.
El sondeig realitzat per Privalia, sis de cada deu usuaris a Internet prefereixen fer les seves compres nadalenques amb un mes o més d’antelació.
Les enquestes també revelen que els articles més regalats pels espanyols són, per ordre de preferència, moda, articles d’esport i electrònica i productes de bellesa o salut, i que cada espanyol gastarà aquest any una mitjana de 300 euros en regals de Nadal.