L’Ajuntament d’Altafulla ha emès un decret on s’informa de les últimes mesures que es prendran, en l’àmbit municipal, a la localitat altafullenca. El govern municipal ha decidit suspendre l’activitat administrativa presencial de tots els seus treballadors en les oficines i les dependències municipals.
L’objectiu d’aquestes mesures és el fet de poder garantir el correcte funcionament dels serveis bàsics, a partir de l’entrada en vigor de l’Estat d’Alarma, aquest dilluns 16 de març. Només queden al marge d’aquestes restriccions la Policia Local l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, on atendrà un treballador diari rotatiu fins que s’hagin adoptat les mesures necessàries per al funcionament telemàtic de la línia telefònica.
A la resta del personal municipal d’Altafulla se li ha autoritzat el confinament al seu domicili, des d’on es podrà realitzar les seves tasques mitjançant els diferents canals de teletreball. També se suspèn la celebració del Ple ordinari del mes de març. Aquesta sessió se celebrarà un cop finalitzi la vigència del Reial Decret 463/2020 o, en el seu cas, de les seves pròrrogues.