Amb la pandèmia han canviat molts hàbits i costums. Un d’ells és la manera com es pot accedir a les diferents administracions i serveis públics.
L’Oficina Municipal d’Atenció al ciutadà de Tarragona (OMAC), a través d’un avís penjat a la porta a l’edifici de la Rambla Nova, informa els ciutadans que per a ser atesos personalment, cal sol·licitar visita prèvia. Donen dues opcions: per telèfon (977296258) o per internet (citaprevia@tarragona.cat).
El curiós – i per a desesperació d’alguns – el número que consta del paper informatiu no existeix. Almenys és el que diu el missatge de veu d’Orange que s’escolta quan marquem el número. Un cibernauta ja es queixa a través de les xarxes socials…
Bon dia @TGNAjuntament. Em vull posar en contacte amb l’OMAC i truco a aquest número de telèfon, que hi tenen posat en un rètol a la porta de la Rambla Nova, i salta un missatge d’Orange que diu que aquest número de telèfon no existeix. El número és correcte? Gràcies. pic.twitter.com/POhDBCRHig
— David (@DavFolch) August 16, 2022