Applay Apps, la marca digital tarragonina dedicada a la creació d’aplicacions mòbils per a tot tipus de negocis i institucions, ja comença a expandir-se
L’equip d’Applay consta de tres socis, dues dissenyadores gràfiques, un programador, un fotògraf i un expert en muntatge de vídeos i animacions. Els integrants d’aquest projecte diuen que ”la nostra marca ofereix una eina de màrqueting mòbil molt potent i a l’abast de qualsevol negoci, sigui petit, mitjà o una multinacional, tant econòmicament com en l’àmbit de gestió”.
Jordi Bondia, fundador de la marca, va tenir aquesta idea durant la seva etapa formativa a l’Institut Vidal i Barraquer, on un professor el va animar per començar aquest projecte que s’ha fet realitat.
Aquest estiu, l’equip d’Applay s’ha fixat l’objectiu de travessar les fronteres del país i obrir la marca a tot el món; una marca que ja té clients no només a Catalunya, sinó a la resta del país, com poden ser les províncies valencianes d’Alacant o Castelló. Applay ja s’utilitza fora d’Europa, concretament a Xile, on ja compten amb una aplicació feta i publicada d’una empresa de càtering reconeguda a tot el país sud-americà.
Els joves emprenedors reconeixen que “això és el principi”, i és que segons les seves pròpies paraules volen continuar l’expansió pel continent americà i obrir-se pas per Europa, gràcies a les innovadores PWA: aplicacions mòbils que ajunten el millor de les aplicacions natives (les descarregables a les botigues de les plataformes) i el millor de les pàgines web.
Carlos MEDINA