28. Març 2024

TGN aposta per atreure el turisme de Madrid amb una campanya ambiciosa

L’objectiu és atreure el turista de Madrid

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona s’ha llençat a atreure el públic català, però sobretot a intentar captivar el públic de la Comunitat de Madrid. “Tarragona, emoció mediterrània”, el nom de la campanya, vol centrar-se a posicionar una ciutat que és pura “essència mediterrània” i que, a més de tot el patrimoni arquitectònic que la defineix.

L’acció també vol reivindicar que la ciutat també té altres atractius de gran valor que formen part de l’eix estratègic de promoció del Patronat de Turisme: el patrimoni natural, la gastronomia i el barri mariner el Serrallo. Les primeres accions de la campanya començaran aquesta setmana i s’allargaran durant el mes de desembre, amb una forta campanya de promoció a Madrid.

Segons l’alcalde i regidor de Turisme, Pau Ricomà, l’objectiu és “consolidar una marca potent, amb una identitat pròpia, que transmeti mediterraneïtat, junt amb el valor del nostre patrimoni arquitectònic, històric i natural, el mar i les platges, la gastronomia i el barri mariner de la ciutat”.

Per la seva banda, la coordinadora del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona (PMTT), Joana Conesa, explica que la campanya té molt en compte les tendències de mercat en temps de Covid-19, que ha provocat que el turista actual busqui “espais que li aportin serenitat, poc massificats i on poder gaudir a un ritme més relaxat en un destí de proximitat”.

El focus es posarà en les accions de promoció per posicionar la marca Tarragona a Madrid i Catalunya com a mercats prioritaris, amb l’objectiu d’augmentar la visibilitat del destí i desestacionalitzar els fluxos turístics cap a altres èpoques de l’any a banda de l’estiu. Així, Tarragona Turisme vol captar el turisme de llarga estada i el de ‘City break’, aquells visitants de proximitat que poden venir a Tarragona el cap de setmana durant tot l’any, en especial fixant-se en el turista madrileny, que en 2,5 hores pot arribar en AVE a la ciutat.

Un pressupost de 66.700 euros
Per això s’ha contractat suports publicitaris exteriors situats en centres comercials, cinemes, carrers situats en zones comercials i Metro a la ciutat de Madrid, una campanya de promoció que s’allargarà durant tot el mes de desembre. A Catalunya, la campanya incidirà en la publicitat online i offline, la ràdio i les xarxes socials.

La inversió total és 66.700 € i preveu una forta campanya de promoció durant el mes de desembre “per arribar als mercats de proximitat que identifiquem com a prioritaris perquè tenen la possibilitat de desplaçar-se a Tarragona en qualsevol moment de l’any”, segons detalla Pau Ricomà.

PUBLICITAT

Quins partits governaran a Tarragona?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.

Free Download WordPress Themes
Download WordPress Themes
Download Nulled WordPress Themes
Download WordPress Themes
free download udemy course