L’Ajuntament de Tarragona i la Denominació d’Origen (DO) Tarragona estan duent a terme una campanya promocional a Madrid. L’objectiu és atraure turistes, posant èmfasi en els amants del vi, atès que aquests poden viatjar durant tot l’any contribuint a la desestacionalització. Tal com ha exposat aquest matí l’alcalde i regidor de Turisme, Pau Ricomà, la ciutat s’està anunciant a 290 pantalles en carrers cèntrics, 16 estacions de metro, 18 centres comercials i 15 cinemes.
D’altra banda, aquest dimecres es durà a terme una trobada amb una trentena de persones relacionades amb revistes sobre turisme per tal de mostrar-los el potencial del territori. El lema de la iniciativa és “Tarragona, emoció mediterrània”, i no es pot entendre aquest concepte sense el vi. I és que la DO Tarragona col·labora amb la campanya promocionant la seva ruta del vi i organitzant un tast de 4 vins durant la trobada esmentada. Així ho ha exposat el president de la DO Tarragona, Vicenç Ferré.
Tarragona, sense estand propi a FITUR
Tarragona es quedarà un any més sense estand propi a FITUR, la fira de turisme, després que Ricomà expliqués que la ciutat anirà en un espai conjunt amb la resta de ciutats catalanes. El batlle ha tret importància a aquest fet, mencionant altres esdeveniments de promoció turística alternatius a FITUR.
VÍDEOS