La capital de la Costa Daurada ha rebut la visita de 49 agents de viatge de diferents regions de Bielorússia durant aquesta setmana. Aquest ‘famtrip‘ que ha acollit Salou ha estat impulsat per l’agència receptiva Viajes Olympia, amb seu a la localitat salouenca.
Els turoperadors locals que han visitat el municipi són Intercity, Rosting, Voyagetour, Time Voyage, Top Tour, Air Bel Service i Solvex. Durant aquests dos dies, han visitat la Torre Vella, així com d’altres indrets d’interès turístic i cultural del municipi. Aquests últims 5 anys, Salou ha estat assistit i s’ha promocionat en ciutats de Bielorússia, com: Minsk, Gomel, Grodno, Vitebsk o Mogilev.
Segons dades de Viajes Olympia, l’agència atrau més de 27.000 turistes a Barcelona, el 70% dels quals s’allotja en hotels de la Costa Daurada. A més, també arriben amb altres grans turoperadors com Anex Tour, Tez Tour i Join Up, entre d’altres. És destacable, doncs, la capacitat de creixement d’aquest mercat i la predilecció per a la destinació.
El mercat bielorús entra dins l’estratègia de promoció, segons han declarat des del Patronat Municipal de Turisme de Salou als mercats de l’Est. Aquest emissor ajuda a complementar el mercat rus, un turisme de pes pel municipi, el qual suposa un 10,7% del total de les pernoctacions (gener-agost) i que ha experimentat un lleuger augment aquest any 2019 respecte al 2018 (10,5%).