L’alcalde de Tarragona s’ha desplaçat a Fitur per participar en diferents esdeveniments relacionats amb la promoció de la ciutat patrimoni de la Humanitat. Pau Ricomà instat a comentar la poca visibilitat de Tarragona a l’estand que porta la marca Costa Daurada, ha confessat que, com és obvi, li agradaria que Tarragona tingués més visibilitat.
Lluny de criticar el govern de la Generalitat o la seva estratègia turística, el batlle ha admès que, en aquesta ocasió, la marca turística Catalunya ha decidit projectar i fer una aposta clara per Barcelona.
Ricomà no ha volgut entrar en polèmiques ni posicionar-se al costat, per exemple, de Salou que es queixa de no tenir visibilitat malgrat la potència de la seva marca turística. El cap de l’executiu tarragoní ha dit que “nosaltres no deixarem de mencionar i promocionar el potencial de la nostra ciutat en totes les nostres trobades amb empreses o proveïdors”.
Aquest matí, a Fitur, l’alcalde s’ha reunit amb redactors del New Tork Times. Aquesta trobada es produeix dies després que el diari d’Arthur Sulzberger hagués inclòs Tarragona entre les 50 primeres ciutats del món que mereixen ser visitades.
VÍDEO