Ricomà afirma que l’estiu 2021 ha estat el de la “forta recuperació”

Arriba l’octubre i la tardor i és símptoma de fer balanç de la temporada turística de l’estiu. Un estiu marcat encara per la pandèmia del coronavirus, tot i que amb un avanç de la vacunació massiva de la població, que ha permès ‘salvar’ l’estiu per al sector turístic del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre. Amb aquests indicadors, l’optimisme s’ha instal·lat al Patronat de Turisme de Tarragona.

Pau Ricomà i Joana Conesa

L’alcalde i president de l’ens, Pau Ricomà ha assegurat que l’estiu 2021 ha estat el de la “forta recuperació” del turisme, respecte a les dades del 2020 i “que s’està apropant a les xifres registrades abans del 2019”, ha destacat el batlle republicà. “Tot això ens fa tenir esperança i veiem un canvi de tendència”, ha dit Ricomà.

Per la seva banda, Joana Conesa, coordinadora del Patronat ha estat l’encarregada de presentar les dades de l’estiu, on el sector del càmping tarragoní ha estat el gran protagonista, registrant molt bones xifres, donades les seves característiques: espais naturals i aire lliure que han aconseguit atreure l’atenció dels turistes nacionals i internacionals.

Precisament el turista nacional ha estat el gran protagonista de la temporada estival tarragonina. Tot i les bones xifres, el batlle ha afirmat que encara queda “molta feina” per fer des del Patronat, que ha afrontat una temporada turística complexa sense haver cobert la plaça de gerent. “L’objectiu és anar de la mà amb el sector i fer que Tarragona sigui un destí per tot l’any i no només de temporada”, ha declarat l’alcalde.

“L’objectiu és anar de la mà amb el sector i fer que Tarragona sigui un destí per tot l’any i no només de temporada”

De juny a setembre s’han registrat 524.796 pernoctacions, amb un creixement del 27% en càmpings i un 122% en hotels respecte l’any passat, i suposa quedar-se a un 81% de les de fa dos estius. La covid també ha provocat que hi hagi hagut un increment del turisme de proximitat. Tot i que a la ciutat els visitants d’arreu de l’Estat ja eren majoria, la diferència s’ha eixamplat i han arribat a ser el 71%. El segon mercat més important és el francès, amb un 10% dels turistes. Als càmpings, el mercat estatal ha representat el 86% dels clients.

VÍDEOS


PUBLICITAT








PUBLICITAT
Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.



RCPRESS no es fa responsable de les opinions expressades pels usuaris i col·laboradors. El contingut d’aquestes són a títol personal de l’autor

NOTA LEGAL   |   POLITICA DE PRIVACITAT I COOKIES


Newsletter

Download Premium WordPress Themes Free
Download WordPress Themes Free
Download Best WordPress Themes Free Download
Download Best WordPress Themes Free Download
free download udemy course