PortAventura ha reobert les seves portes amb l’esperança i previsió d’acabar l’any amb números similars als de 2019. Així ho ha exposat el director general del negoci, David García. En aquest sentit, el parc temàtic ha hagut de limitar l’aforament a un 30%, invertint més de 5 milions d’euros en mesures de neteja i desinfecció per garantir la seguretat davant la covid-19. Tanmateix, la direcció de la companyia ja ha reincorporat a un 90% del personal global.
PortAventura World ha realitzat una inversió econòmica superior als 20 milions d’euros en la implementació de novetats i nous productes per a aquesta temporada amb l’objectiu de continuar oferint una experiència de primer nivell als visitants.
Entre totes les actuacions realitzades, destaca l’ampliació de l’Hotel Colorado Creek, que a partir de juny comptarà amb 141 noves habitacions Deluxe i piscina, entre altres instal·lacions; el desenvolupament d’un ambiciós projecte gastronòmic a disposició dels usuaris que s’allotgin en diversos dels seus hotels; la creació de nous espectacles, com Shrek, Big Bird o Oscar the Grouch, o el projecte ‘The Beat Challenge’, en col·laboració amb LaLiga, amb el nou joc virtual i el primer restaurant tematitzat de LaLiga al món amb el nom de Twentynine‘s.
PUBLICITAT