19. Març 2024

Polèmica amb el patrocini d’IQOXE al Club Bàsquet Tarragona

“Hi ha ferides encara massa recents que no s’han tancat”. Aquesta és la reflexió d’un grup d’aficionats del Club Bàsquet Tarragona (CBT), valorant l’entrada d’un nou patrocinador a l’entitat esportiva. Poques vegades l’afició blava, fidel cada cap de setmana al pavelló del Serrallo, valora una aportació d’una empresa a la societat. Però aquesta vegada, la polèmica ha estat inevitable.

IQOXE patrocinarà el CBT aquest 2022

Tal com es va fer oficial la setmana passada, l’empresa IQOXE ha esdevingut nou patrocinador del CBT, qui lluirà el logotip de la companyia química en un lateral i al costat dels dorsals a les samarretes dels primers equips masculins i femenins. De fet, el nou espònsor va lluir ja a les elàstiques dels tarragonins en el derbi disputat el passat dissabte contra el Club Bàsquet Valls.

Segons ha pogut saber aquest mitjà, l’entrada del nou patrocinador tampoc ha estat ben rebuda per part de l’equip tècnic i del vestidor. En el dia de la presentació de l’acord només van aparèixer quatre jugadors del CBT, dos masculins i dues femenines, acompanyats del president, Jacint Rodríguez i del director general de la companyia, Javier de Benito. Ni rastre del cos tècnic. La polèmica era palpable.

I aquest fet, lògicament, tampoc ha quallat massa en la societat tarragonina, qui encara mira de reüll els fets que van sacsejar la capital tarragonina un 14 de gener de 2020, amb tres morts, un d’ells no treballador de l’empresa, diferents ferits de gran consideració, una causa judicial oberta i en investigació, la por dels ciutadans; i una ferida massa recent per a haver estat tancada.

Jacint Rodríguez: “Mirem pel bé del club”

Amb el canvi de gerència, vam tornar a reactivar aquestes converses, fins a arribar aquest punt. És una empresa compromesa amb el territori, que compartim valors amb ells i que tenim camins paral·lels

En declaracions a larepúblicacheca.cat, el president del Club Bàsquet Tarragona, Jacint Rodríguez ha volgut matisar alguns detalls de l’acord de patrocini amb l’empresa química. Rodríguez ha assegurat que “entenem als aficionats i el seu malestar” tot i que afirma que des de la junta directiva la intenció “ha estat sempre mirar pel bé del club i per la seva viabilitat”.

El màxim dirigent del CBT ha volgut allunyar fantasmes explicant que ja havia mantingut converses entre les dues entitats abans de la pandèmia que es van interrompre. “Amb el canvi de gerència, vam tornar a reactivar aquestes converses, fins a arribar aquest punt. És una empresa compromesa amb el territori, que compartim valors amb ells i que tenim camins paral·lels”, ha explicat Rodríguez.

/ @CBT_Tarragona

L’acord entre el CBT i IQOXE ha estat signat fins a 2022, i s’estendrà fins a final d’aquesta temporada, l’inici de la pròxima campanya i es podrà revisar a final d’any. Preguntat sobre la quantitat econòmica que aporta la companyia al club tarragoní, el president no ha confirmat l’import per “qüestions de confidencialitat entre les dues parts”. El patrocini podria ser inferior als 10 mil euros.

L’Ajuntament, en silenci
D’altra banda, larepublicacheca.cat ha volgut copsar l’opinió de l’Ajuntament de Tarragona i la Regidoria d’Esports, sobre aquest polèmic patrocini. La resposta oficial: es tracta “d’un club privat”.

VÍDEO

PUBLICITAT




Quins partits governaran a Tarragona?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.

Download WordPress Themes
Free Download WordPress Themes
Download Nulled WordPress Themes
Download WordPress Themes
free download udemy course