OUIGO aposta molt per Tarragona, però llança un repte als polítics

La directora general i el director comercial d’Ouigo han arribat a Tarragona amb una maleta plena de satisfacció i bons presagis. Hèlène Valenzuela i Federico Pareja s’han desplaçat a Tarragona per fer, durant una trobada amb periodistes, un balanç dels quatre mesos de prova del tren francès fent el trajecte d’alta velocitat Barcelona-Madrid. Hi ha bitllets a 9 euros per trajecte. Els menors de 4 anys viatgen de franc i fins als 14, només 5 euros.

La directora general d’Ouigo

La valoració és extremadament positiva, ja que en aquests 120 dies, el tren de baix cost ha transportat més de 35.000 tarragonins, el que representa un impacte econòmic al Camp de Tarragona d’uns 3 milions d’euros.

Davant aquestes bones sensacions, la companyia ja es prepara per operar a partir del 12 de desembre amb tres trens diaris amb una parada en cada sentit al Camp de Tarragona. Els responsables d’Ouigo estan convençuts que a Tarragona s’arribaran als 100.000 usuaris i l’impacte econòmic serà d’uns 12 milions d’euros. Amb aquestes dades, la companyia ferroviària es reafirma en l’aposta per Tarragona, contribuint al seu creixement econòmic.

Els quatre mesos de prova van servir per certificar les bones vibracions i donar raó als estudis fets per l’ens ferroviari. Partien de la base que, en un radi de 30 quilòmetres de l’estació de l’AVE de Camp de Tarragona, s’hi concentra una població de 400.000 habitants.

El director comercial, Federico Pareja

Adif també reafirma l'”èxit” de la ferroviària francesa. Segons les seves dades, el nombre d’usuaris en aquest eix entre Barcelona i Madrid ha superat enguany les xifres de 2019. Durant els primers mesos d’operació, Ouigo ha transportat més de 700.000 persones, amb una ocupació mitjana de més del 95%.

Ouigo deixa de prestar servei aquest diumenge 3 d’octubre per reprendre’l de cara al 12 de desembre i durant tot el 2022, en el qual oferirà una parada diària a Camp en cada sentit -de Barcelona a Madrid, a les 14:09h; i de Madrid a Barcelona, a les 16:18h. A l’estiu es reforçarà el servei, amb una parada extra per sentit en caps de setmana. Ouigo ofereix cinc freqüències d’anada i cinc de tornada per viatjar entre Madrid i Barcelona.

Tot i que la parada de Camp no es trobava dins del paquet oficial de reserva, Ouigo aspirava a mantenir-la. Va sol·licitar-ho a Adif, que just aquest dimecres li va autoritzar.

Hèlène Valenzuela ha avançat que volen arribar a més punts de l’Espanya, implantar trens dobles – que permetran duplicar la capacitat fins als 1018 seients – i iniciar les operacions  Madrid a València. “Cal millorar les comunicacions, perquè a Tarragona hi ha un gran potencial”, ha conclòs la directora general d’Ouigo.

V Í D E O S

PUBLICITAT









Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.



RCPRESS no es fa responsable de les opinions expressades pels usuaris i col·laboradors. El contingut d’aquestes són a títol personal de l’autor

NOTA LEGAL   |   POLITICA DE PRIVACITAT I COOKIES


Newsletter

Download Nulled WordPress Themes
Premium WordPress Themes Download
Download Premium WordPress Themes Free
Free Download WordPress Themes
free download udemy paid course