L’Estació Nàutica Costa Daurada té una nova marca comercial: Nàutic Parc. En el nou grafisme, el logotip simula les veles d’un vaixell i les onades del mar. La nova marca té per principal objectiu crear un concepte que aglutina institucions i empreses privades.
El nou logo i la nova marca transmet els valors i els conceptes dels temps actuals optant per una imatge més sostenible, àgil, fresca i dinàmica.
Amb aquesta solució, amb la idea de crear la destinació nàutica per excel·lència, es posa fi a les dificultats de comunicació gràfica a l’hora d’unificar estratègies i promoció de les activitats nàutiques al territori. Amb aquesta marca es podrà crear, de forma decidida, un concepte més enllà dels municipis, una marca que aglutina institucions i empreses privades, un concepte pioner en els seus temps.
La nova marca ve acompanyada també d’un procés de digitalització que culmina amb la nova pàgina web, un portal de venda digital d’activitats de tota mena i on el client pot organitzar el seu propi viatge fins i tot l’allotjament als hotels i càmpings associats. Per als socis i proveïdors de Nàutic Parc serà també una plataforma per oferir als seus clients activitats que complementin l’allotjament turístic a la vegada que incrementen els seus ingressos extraordinaris.