L’AGÈNCIA REUS PROMOCIÓ GUANYARÀ COMPETÈNCIES EN UN HIPOTÈTIC NOU GOVERN DE CIU

Carles Pellicer i el director de l'estudi, Salvador Anton
Carles Pellicer i el director de l’estudi, Salvador Anton

L’alcalde en funcions de Reus, Carles Pellicer, ha presentat aquest divendres primer dia de campanya l’estudi encarregat a la URV per elaborar un “Pla Estratègic pel reposicionament de la ciutat en l’àmbit turístic i comercial”. Una inversió d’11.500 euros que ha de servir com a guia d’actuacions destinades a calmar els ànims d’uns botiguers en peu de guerra per la posada en marxa de Metrovacesa. Pellicer ha justificat la necessitat d’aquest treball, que per cert ja es va iniciar el mes d’abril a pesar de que la presentació es faci ara, amb l’argument de que “no s’havia fet mai. Més clar, aigua. I em sembla lamentable”, en referència a l’oblit. “L’estudi ens ha de permetre continuar reforçant la nostra condició de capital comercial, cultural i turística”.

La intenció és que aquests tres àmbits no tinguin agendes separades i coincideixin en una única línia d’actuació marcada per les propostes que puguin sorgir de l’anàlisi realitzada pel Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de la universitat. L’encàrrec del consistori és doble. En primer lloc, “assessorament en la definició de recomanacions per optimitzar el potencial i la capacitat d’atracció de l’oferta turística, cultural i comercial de la ciutat”. En segon ordre, “l’assessorament en el procés d’harmonització de la nova oferta comercial i de lleure amb el conjunt de la ciutat”.

El document estarà llest el mes de juny i integrarà “accions concretes”. El que sí que sembla tenir clar el candidat de CiU a la reelecció és que els 430.000 euros d’impostos anuals via IBI i IAE que es preveu recaptar de Metrovacesa “s’abocaran íntegrament al comerç”. I per aconseguir eficiència, Pellicer ha avançat que “l’Agència Reus Promoció guanyarà recursos i competències en els propers quatre anys. han de canviar moltes coses. Turisme, comerç i cultura han d’estar sota un mateix sostre. Hem d’atreure turistes que vinguin a la ciutat i que comprin”. Més clar, aigua.

J.S.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.



RCPRESS no es fa responsable de les opinions expressades pels usuaris i col·laboradors. El contingut d’aquestes són a títol personal de l’autor

NOTA LEGAL   |   POLITICA DE PRIVACITAT I COOKIES


Newsletter

Premium WordPress Themes Download
Premium WordPress Themes Download
Download Premium WordPress Themes Free
Download Premium WordPress Themes Free
udemy paid course free download