El Gimnàstic de Tarragona ha presentat una nova campanya d’abonaments dirigida a la massa social del club tarragoní. Una campanya que presenta novetat, una de les principals és que l’equip competirà a 2a B, després del seu descens i que plantejarà un dels reptes més iportants pel club tarragoní.
Conscients d’aquesta nova situació, El director general del Nàstic, Lluís Fàbregas, i el responsable de màrqueting i patrocinis, Jose Maria Andreu Solé, han presentat oficialment la campanya 2019/2020 que vol apel·lar al sentiment de pertinença que queda palès amb el lema ‘ADN Nàstic’.
Lluís Fàbregas ha volgut agrair a tots els aficionats que van assistir a l’última jornada de lliga que van acabar el partit animant al Nàstic, ja que “aquest ha de ser el camí per recuperar la categoria i la il·lusió”.
Per la seva banda, Jose Maria Andreu Solé ha detallat les novetats més destacades en els nous abonaments: una reducció del 20% en els preus; la creació d’un premi a la fidelitat en cas d’ascens a 2a que permetria descomptar-se el preu de l’abonament d’enguany al de la temporada vinent si s’assisteix a un mínim de 16 partits; i la creació del pack familiar.
A més, també s’han anunciat els nous preus de les entrades que costaran 25 € Tribuna, 15 € Preferent i 10 € Gol. La campanya d’abonaments començarà dilluns 1 de juliol, data que permetrà als aficionats nastiquers renovar el seu carnet.
B.V.