La casa del Club Gimnàstic ja té cognom promocional. Tal com avançàvem ahir des de larepublicacheca.cat, el Nou Estadi afegirà “Costa Daurada” al final del mot. D’aquesta forma, la marca del litoral tarragoní s’anunciarà arreu del país de la mà del Nàstic, amb especial èmfasi en el turisme esportiu.
L’acord s’ha presentat aquest matí al temple grana amb la presència de la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Meritxell Roigé; l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà; i el president del Gimnàstic de Tarragona, Josep Maria Andreu. Tots tres han celebrat el pacte promocional descobrint el nou nom que ja es pot veure a la façana de l’estadi.
De fet, la nova nomenclatura ja llueix per uns quants indrets del Nou Estadi Costa Daurada, com per exemple a la llotja. Es desconeix la part econòmica que haurà rebut l’entitat multiesportiva. El primer partit amb el rebateig del camp de futbol tindrà lloc aquest dissabte a les 19:30 h davant de l’Atlético Sanluqueño.