
Sembla que En Comú Podem ha pres una decisió… que no agradarà a molts. La formació de Carla Aguilar i Hermán Pinedo ha decidit abstenir-se a la votació de la pancarta de suport als presos polítics i als exiliats. Fet que deixa ferida de mort aquesta moció.
La decisió dels comuns era capital pels interessos d’ERC, Junts per Tarragona i CUP. Després d’haver sotmès aquesta qüestió a una votació amb les seves bases, els comuns han acordat decantar-se per l’abstenció.
En un comunicat asseguren que “l’exhibició d’aquests missatges i simbologia a l’Ajuntament, casa de tots els tarragonins i tarragonines, hauria de comptar amb el suport d’una majoria més qualificada i consensuada per part de tots els grups municipals”.
D’aquesta manera, l’abstenció d’En Comú Podem provocarà que l’aritmètica municipal tombi la moció i no es puguin penjar els símbols de suport als líders independentistes empresonats i exiliats.
B.V.