L’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre ja prepara la campanya per l’any 2020. L’associació ha estat present en la 34a edició del Saló Internacional Caravaning, celebrat del 12 al 20 d’octubre a Barcelona. La participació en aquesta fira ha servit a l’ens dels càmpings tarragonins per presentar la nova campanya de promoció.
L’associació ha assistit al Saló amb un estand propi, i el va fixar com el punt per donar a conèixer els nous materials promocionals, treballats per la Comissió de Promoció: web, catàleg, mapa i imatges. Amb aquestes peces, l’entitat reforça la seva aposta per posicionar el sector i l’oferta turística del territori.
Així Joan Anton, president de l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre va afirmar que “el nostre objectiu és promocionar-nos i que el mercat i els nostres potencials clients coneguin els valors del món campista: respecte a la natura i al medi ambient, llibertat, convivència, família … i ho fem amb l’última tecnologia i amb dissenys moderns i actuals”.
L’associació està ultimant els detalls de la seva nova pàgina web que compta amb una interfície totalment renovada i que s’ha actualitzat amb els cànons de disseny actuals. En ella, s’inclou un mapa interactiu on es localitzen els més de 50 càmpings de la zona. A més, també recull informació sobre l’entorn, cultura i activitats.