L’Ajuntament de Constantí ha anunciat la reobertura de diferents serveis d’atenció a la ciutadania, amb cita prèvia el pròxim dilluns 8 de juny, malgrat que des del consistori constantinenc volen seguir prioritzant l’atenció telemàtica, que s’ha implementat arran de la crisi del coronavirus.
L’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament, l’Oficina d’ajudes per la COVID- 19 (de nova creació) que s’ubicarà al carrer Sant Pere 49, el Jutjat de Pau ubicat també a l’edifici de l’Ajuntament, l’Arxiu Històric i la Biblioteca Municipal (a la Plaça de l’Hospital), oferiran atenció presencial ,sempre amb cita prèvia i per casos excepcionals.
Des de l’Ajuntament de Constantí recorden que la cita prèvia per realitzar els tràmits presencialment es podrà demanar a través del telèfon 977 52 05 21 (de 9 a 14 h), a través del correu electrònic cita previa@constanti.cat i a través d’un formulari en línia que es podrà trobar al web del consistori.
Per tal d’accedir a les oficines i equipaments municipals, recorden que caldrà seguir les mesures de prevenció: ús de guants i mascareta obligatori, mantenir distància de seguretat entre persones de 2 metres, atendre les senyalitzacions i indicacions del personal municipal i respectar el límit d’aforament. Només podrà accedir la persona que hagi de realitzar el tràmit corresponent.