Constantí centralitza la gestió d’ajudes i tràmits per la COVID-19

 L’Ajuntament de Constantí ha creat una oficina única per a poder gestionar de manera més eficient les ajudes per la pandèmia del coronavirus. Es tracta d’un servei de nova creació i que permetrà atendre de manera centralitzada totes les gestions i ajudes relacionades amb la crisi de la COVID-19.

Constantí crea una nova oficina per gestionar les ajudes

Des del consistori constantinenc destaquen que des d’aquesta Oficina es podrà obtenir informació i tramitar totes les ajudes, tant de l’àmbit municipal com de les diferents Administracions (Govern de l’Estat i Govern de la Generalitat) que s’han aprovat per pal·liar els efectes socials i econòmics d’aquesta crisi.

L’Oficina COVID-19 es troba a l’edifici municipal del carrer Sant Pere 49. La cita prèvia per realitzar els tràmits presencialment es pot demanar a través del telèfon 977 52 05 21 (de 9 a 14 h), a través del correu electrònic i a través d’un formulari en línia que es pot trobar al web de l’Ajuntament.

PUBLICITAT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.



RCPRESS no es fa responsable de les opinions expressades pels usuaris i col·laboradors. El contingut d’aquestes són a títol personal de l’autor

NOTA LEGAL   |   POLITICA DE PRIVACITAT I COOKIES


Newsletter

Download Best WordPress Themes Free Download
Premium WordPress Themes Download
Download Nulled WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
udemy course download free