25. Abril 2024

Campanya sobre el correcte etiquetatge del peix

La directora de l’Agència Catalana del Consum (ACC) de la Generalitat, Beth Abad, ha presentat a la Llotja del Peix de Tarragona la campanya ‘No siguis lluç, comprova l’etiqueta’, per la qual es pretén estimular l’etiquetatge correcte del peix.

Es tracta, ha dit Abad, d’incentivar els consumidors perquè “coneguin els seus drets”, de recordar als establiments “l’obligació” de donar la informació que estableix el Codi de Consum i, finalment, de “sensibilitzar” la ciutadania cap als hàbits de consum responsables. La campanya preveu distribuir 40.000 fulletons informatius i 10.000 cartells a peixateries, supermercats i parades dels mercats de tot el territori.

Consum recorda que les etiquetes han d’incloure el nom del producte, la zona de captura o de cria, la tècnica de pesca, el mètode de producció, el preu de venda al públic per unitat de mesura i si el producte ha estat descongelat.

 

Quins partits governaran a Tarragona?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.

Premium WordPress Themes Download
Premium WordPress Themes Download
Download WordPress Themes Free
Free Download WordPress Themes
download udemy paid course for free