Amb l’objectiu de promocionar-se com a port de creuers, l’Autoritat Portuària de Tarragona intensifica la seva presència internacional i manté diferents trobades amb navilieres europees i americanes.
El Port de Tarragona, presidit per Josep Andreu, en el marc de la Seatrade Cruise Med, que s’ha celebrat a Santa Cruz de Tenerife, pretén difondre Tarragona com a destí creuerista.
L’estratègia de Tarragona Cruise Port Costa Daurada passa per donar resposta a les companyies navilieres que vulguin sorprendre al client amb un destí exclusiu, ja que els viatgers cada vegada reclamen més un producte diferenciat.
En aquest sentit, el Port també ha marcat presència a la fira el projecte Ferrari Land, el segon parc temàtic de Ferrari al món, que s’ubicarà al costat de PortAventura i que també atraurà creueristes al Port de Tarragona, que l’any passat va rebre 11 vaixells amb 11.600 passatgers i per a aquest 2016 preveu 22 embarcacions amb 13.000 viatgers.