S’apropen els dies calorosos de l’estiu, on els calendaris castellers van agafant protagonisme en les agendes culturals de la Demarcació de Tarragona. Les colles van agafant ritme d’assaig i comencen a plantejar els objectius per a la temporada, com és el cas de la Colla Jove de Tarragona.
Des de la Jove han preparat una campanya per aquesta temporada amb el concepte #LaSumaDeTot. Aquesta campanya aposta per ser una proposta ambiciosa que pretén reivindicar el paper transversal que juga la colla a la ciutat, tant en l’àmbit casteller com a escala social.
Es tracta d’una campanya formada inicialment per un cartell i un vídeo enllaçats amb una etiqueta, #LaSumaDeTot, que anirà repetint-se al llarg de la temporada en diverses publicacions addicionals que il·lustraran de diverses maneres com la Colla Jove és present a la ciutat i què aporta com a entitat.
Una massa social potent i compromesa amb Tarragona
L’objectiu de la campanya és plasmar que la Jove és més que una Colla que fa castells, i que “els castells no són només el conjunt de la pinya, els folres i manilles, el tronc o el pom de dalt, sinó un conjunt de persones que treballen per un objectiu comú de forma altruista i que inverteixen part del seu temps lliure en fer créixer l’entitat tot transmetent valors com la cooperació, la responsabilitat, el compromís o la implicació”, asseguren.
El creixement exponencial que ha viscut la colla tarragonina no s’entén sense la seva massa social, tot un exemple dins el món casteller i enveja de moltes colles del panorama casteller. Es tracta de la segona entitat amb més socis de Tarragona, només superada pel Club Gimnàstic.
“La gran transversalitat dels seus integrants i la varietat de maneres de poder donar suport a la Colla, tant dins com fora d’una pinya, és el que ajuda a fer-la gran i, en conseqüència, fer gran la ciutat de Tarragona” són algunes de les clau per entendre què és la Jove, segons afirmen.
B.V.
Dins i fora de la pinya, som #LaSumaDeTot#castellers #castelleres pic.twitter.com/H47xj8n94N
— Colla Jove de Tarragona (@JoveDeTarragona) June 18, 2019