La cervesa producte estrella durant el confinament

 Confinats, però no sense la meva “birra”. Les imatges de compres massives de paper higiènic han quedat en l’oblit. Segons l’estudi de consum setmanal de Gelt, la venda de cervesa a Espanya ha pujat un 78% durant els primers dies de confinament, derivats del decret d’estat d’alarma.

Una vegada recondicionat el nostre rebost pel confinament, els articles no peribles i alguns com el paper higiènic cedeixen pas i baixen en el global d’operacions, segons les dades de l’estudi de consum. Els productes de neteja són els que no falten en cap operació, seguits de conserves, llegums, plats preparats i arròs.

Entre els productes el consum dels quals s’incrementa estan la cervesa (+78%) -, netejadors (+34%), alcohol (+24%) i les conserves (+23%), mentre que baixen oli (-58%), plats preparats (-48%), arròs (-46%), llegums (-42%), llet en pols (-36%), amoníac (-33%), pasta (-33%), paper higiènic (-10%) i lleixiu (-8%).

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.



RCPRESS no es fa responsable de les opinions expressades pels usuaris i col·laboradors. El contingut d’aquestes són a títol personal de l’autor

NOTA LEGAL   |   POLITICA DE PRIVACITAT I COOKIES


Newsletter

Download WordPress Themes Free
Download Nulled WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
Download Nulled WordPress Themes
udemy course download free