Els empresaris de ‘Tarragona ciutat’ s’alien a favor de la bona gastronomia

Moment de la presentació de la nova associació

Tarragona compte amb una altra associació. Es tracta de l’Associació d’Hostaleria de Tarragona Ciutat. Ha estat presentada amb pompa i circumstància. L’acte, que ha tingut lloc aquest matí a la seu de l’Associació d’Empresaris de l’Hosteleria de Tarragona, ha estat presidit per l’alcalde Josep Fèlix Ballesteros i ha comptat amb la presència del president de l’AHET i la regidora de Turisme, Francesc Pintado i Imma Rodríguez.

El president de la nova associació és Javier Escribano. El nou responsable associatiu considera que aquesta iniciativa pretén “unificar la ciutat i deixar enrere les rivalitats entre establiments”. L’AEHT neix amb l’objectiu de reconèixer Tarragona per una oferta gastronòmica variada i de primer nivell, com ha deixat clar Escribano. De fet, aprofitant la presència de l’alcalde Ballesteros, Escribano ha reclamat millores importants en el sistema administratiu per aconseguir agilitzar els processos i donar seguretat jurídica. El nou president de l’Associació d’Hosteleria Tarragona Ciutat insisteix que la ciutat disposa de productes gastronòmics excel·lents, però té un gran problema: no els sabem vendre. L’aposta ha de passar, inequívocament, pels productes locals, de proximitat i de qualitat.

Per la seva banda, el president de l’AEHT, Francesc Pintado, ha manifestat la seva satisfacció perquè amb la nova associació s’intentarà dinamitzar i regenerar el sector turístic i gastronòmic. “És un honor fundar l’AEH Tarragona Ciutat, de la mà de més de 130 establiments associats i amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona”.

L’alcalde de Tarragona, Josep Félix Ballesteros, a qui li han regalat una jaqueta de l’AEHT, ha dit que l’objectiu comú és aconseguir que Tarragona esdevingui una gran capital gastronòmica. Ballesteros ha encoratjat la junta a treballar de valent.

Per la seva banda, la regidora de Turisme i Pla estratègic, Imma Rodríguez, ha expressat la seva alegria per aquesta iniciativa que afronta com un repte. Rodríguez recorda que per oferir un bon producte i brindar als nostres visitants amb una interessant i atractiva oferta turística i gastronòmica cal un “eix central” i unir sinergies. O sigui: l’èxit estarà assegurat si, recorda la regidora, anem tots a una.

 

REDACCIÓ


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press. +info....
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios.. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris No es transferiran dades a tercers, llevat d'obligació legal. +info...
Drets Accediu, rectifiqueu i esborreu dades, així com altres drets, com s'explica a informació addicional.
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.



RCPRESS no es fa responsable de les opinions expressades pels usuaris i col·laboradors. El contingut d’aquestes són a títol personal de l’autor

NOTA LEGAL   |   POLITICA DE PRIVACITAT I COOKIES



Newsletter

Download WordPress Themes Free
Download Best WordPress Themes Free Download
Free Download WordPress Themes
Download Nulled WordPress Themes
free download udemy paid course